Ääh, kauheahirveä kiire, ja kauheahirveä tarve päivittää. Olen _niin_ pahoillani kun en ole jaksanu/pystynyt päivittämään tätäkään surkeaa blogintapaista. No ei auta valittaa, eihän tätä kuitenkaan kukaan lue, sillä en ole vielä edes päässyt vauhtiin, njähnjäh.

Arrarr, piti käydä tänään aamulla suihkussa, mutta enkös sitten nukkunut yhteen asti. -__-' En vain osaa pitää aikataulusta ikinä kiinni. Tekisi mieli rauhoittua, suorittaa ihana rentoutumisrituaali omassa huoneessa, mutta ei vain pysty. Ajattelen koko ajan vain sitä kuinka auttamattoman ruma olen. Lauantaina oli disko, joka oli karmea pettymys. Nuokkarin järjestämät diskot ovatkin aina olleet huonoja. Mutta silti luulin, että olisi erilainen meininki kun koulussa joka päivä. Eli oli meneillään Täydellisten palvontahetki. Täydelliset ovat juuri täydelliset jotka koulussamme liikkuvat. Täydellisiin kuuluu kolme tyttöä, jotka ovat kauniita ja lahjakkaita kaikessa. Myös pojat kuolaavat Täydellisiä. Kolmen tytön lisäksi heidän kaveripiiriinsä kuuluu yksi, joka on kaunis ja lahjakas, mutta vähän vähemmän kuin muut. Tämä heppu pääsee Täydellisten kaveripiiriin pian, olen varma siitä. Sitten kuuluu myös parin Täydellisen jäsenen kamu, joka on rumempi kuin he, ja erittäin outo. (Lyö ihmisiä, käyttäytyy ei-niin-hillitysti) Sitten ensimmäiseksi mainitun bestis, joka on säälittävin koko meidän luokaltamme. Ja ärsyttävin. Ja sitten olen minä, ja minähän en ole mitään. Eli Täydelliset - ne kolme tyttöä istuskelivat diskon sohvilla, ja olivat laittaneet viehätysvoimansa täysillä päälle. No olin siellä hieman tukevahkon ystäväni kanssa istumassa muilla sohvilla, ja katselemassa kuinka vitosen tytöt yrittivät poikien kanssa miellyttää mahdollisimman paljon Täydellisiä. Niin tapahtuu koko ajan koulussakin, ja se masentaa minua enemmän kuin mikään muu ikinä on masentanut. D': Siksi diskosta poistuessani vollotin ihan kybällä.

Eli joka ilta iskee pakonomainen tarve tehdä tälle rumuudelle jotakin. Ihan mitä vaan. Yritän kuntoilla, tanssia, mitä vaan, kunhan vain laihtuisin. Minulla on ns. 'ihastus' eri koulusta, ja menen samaan kouluun kuin hän ensi vuonna. Haluan olla kaunis ja Täydellisiin kuuluva siihen mennessä. Mutta eihän se näin onnistu. Joka ilta kun en jaksa enää millään tehdä vatsarutistuksia, tai tanssia, tai kuntoilla muuten, mietin, että sitten kesällä laihdutan. Mutta joka ainoa arkipäivä masentaa minua niin, että haluan aloittaa jo nyt. Epämääräisen syysmasennuksen johdosta en millään vain jaksa. Juuri ja juuri saan läksyt tehtyä ja raahauduttua sänkyyn. Tunnen itseni niin heikoksi.

XXX Dra~