Kuten huomanette, tämä on ensimmäinen merkintä, ensimmäisessä blogissa vuodatuksessa. Olen itsestäni melko ylpeä, että osasin tehdä tämän. Ei sillä, että olisin täydellinen tumpelo, enkä osaisi edes kirjoittaa tätä (Uskokaa huviksenne, samalla luokalla olevat tytöt eivät osaisi edes tehdä kirjoitusvirheitä). enimmäkseen heidän täydellisyydestään, joten eivät he olisi niin nolifeja, että he koneella roikkuisivat, saatika pitäisivät blogeja. Heillähän on sievät, pinkeillä sydämillä koristellut päiväkirjat, joihin he kirjoittelevat ihastustensa nimiä. Minulla ei ole ihastusta. Ei nais- eikä miespuolista. Olin ennen huolestunut poikkeavaisuudestani, mutta minulle eivät vain syty ketään. Olen kai auttamattoman ruma olemaan poikien suosikki. Duh...

 

Haluaisin niin olla kaunis. Valehtelen olevani alipainoinen, ja masentunut pieni tyttö, jolla on joku tappava sairaus. En halunnut valehdella, mutta... Ihmiset eivät olleet kiinnostuneet minusta. Kaipasin sääliä, juttuseuraa, ystäviä ja paljon tuttuja joihin luottaa. Minussa ei ole mitään. Paitsi että myös teeskentelen. Rakastan näyttelemistä, joten valehtelen ja teeskentelet olevani kauhean iloinen. Yritän sopeutua luokan porukkaan, joihin kuuluvat ne täydellisimmät. Minä en osaa mitään. Paitsi ajatella. Ajattelen koko ajan, filosofisesti, ja muutenkin vain. Ai miksi, no siksi että pidän siitä. Mietin myös asioista, mistä minun ei pitäisi edes tietää. Olen kai harvinaisen säälittävä.

 

No voin sanoa, että joskus olen oikeasti huvittunut. Ja olen kai hauska. Tai älytön. Sen takia kaikki karttelevat minua - koska joskus puhun ihan sekoja. Eli olen hilpeää meseseuraa. En kuitenkaan aina ole vaintoisten viihdytyksenä. Kuuntelen ihmisten ongelmat, ja autan heitä siinä. Kiitokseksi ihmiset korjaavat hyvät naurut minusta. Se imee mehut kokonaan. Energia ei riitä muuhun kuin tekonauramiseen. Hei eivät enää kuuntele minun ongelmiani, koska he luulevat ettei minulla ole niitä. Kuinka väärässä he ovatkaan. En ole negatiivinen, mitä tässä voisi päätellä. En ole vain niin mielenkiintoinen, kuten useimmat bloginpitäjät ovat. Johtukoot se nuoresta iästäni, tai tyhjästä päästäni, taivas yksin tietää.

 

XXX Dra~